Впровадження системи
МАК дає суттєвий економічний ефект та дозволяє оптимізувати роботу транспорту будь-якого міста, АТП та комунальних служб.
Так впровадження
модуля «Розрахунок графіка руху» скорочує затрати праці по роботі над розробкою графіка руху для цілого міста.
Можна представити яку титанічну роботу потрібно зробити для міста з 1000 одиниць транспорту, щоб оптимально з виконанням «правильних» обідів з дотриманням
Кодексу законів про працю України, розрахувати графіки руху міського транспорту. Потрібно врахувати що графіки руху ГТ є для робочих та вихідних днів, тобто:
1 000 * 2 = 2 000
ще потрібно врахувати що графіки є сезонні: літо, зима:
2 000 * 2 = 4 000
а в місті продовжується життя, відкриваються заводи, супермаркети, школи і постійно потрібно займатися розробкою нових маршрутів та графіків руху.
Нами створено такі технології, які дозволяють розроблені графіки руху маршрутів завантажувати на мапу та моделювати рух транспорту, що дозволяє синхронізувати рух ТЗ на загальних ділянках траси, корегувати швидкісний режим та інше.
Так, якщо впровадити
модуль «Оплата проїзду» на підприємстві «Електротранспорту» в м. Луцьку це надасть можливість вивільнити кондукторів, що дасть економічний ефект на суму мінімум 220 000 грн. в місяць.
Впровадження цього модуля передбачає купівлю населенням міста карток Mifare, місто з населенням 200 000 чол. купить карток орієнтовано 100 000 номіналом 30 грн., а це наперед оплачувана послуга, що буде використовуватися протягом місяця як оплата проїзду.
100 000 * 30грн. = 3 000 000 грн.
Можна відкривати власний банк, бо цих 3 000 000 грн. будуть завжди на рахунку фірми оператора послуги!
Не будемо описувати економічні ефекти від впровадження інших модулів для цього є відповідна наука, але докази що приведені вище показують, що можна завжди знайти правильний шлях для оптимізації витрат без збитків для справи.