Ви бажаєте вибрати бортове обладнання (БО) для транспортних засобів самостійно? Так, можете це зробити. Заходите в будь-який Інтернет – магазин електроніки, або простий магазин електроніки чи мобільних пристроїв і вибираєте обладнання для транспортних засобів на базі ОС Android 2.2 або вище. Так можна вибрати
LENOVO A319 або інший планшет.
Перевагою таких рішень є те, що БО включає Пульт водія, яким служить тач-скрін монітор і на ньому може відображатися мапа або графік руху ГТ.
Вам потрібно вирішити слідуюче завдання: Чи Ви будете залишати пристрій в транспортному засобі на ніч зимою та в день літом?
LENOVO A319 при трьох циклах по 3 год при температурі -23 С одразу стартує і прекрасно працює, єдине - на 1 поділку зменшується заряд акумулятора.
Після цього вирішуються питання живлення та кріплення. В цьому ми маємо відповідний досвід і зможемо допомогти.
В нас отримуєте клієнтське програмне забезпечення «С-МАК» і маєте бортовий пристрій для GPS моніторингу транспорту. Тач-скрін монітор служить Пультом водія, або можна налаштувати на показ навігаційної карти.
Ціни на бортове обладнання системи МАК може бути від
1899 грн. Малюнок № 1. Функціональна схема бортового пристрою на базі клієнтського програмного забезпечення «С-МАК» до смартфона з ОС Андроїд 2.2 і вище.
Малюнок № 2. Типи бортових комп’ютерів що можуть примінятися для GPS моніторингу
Нашим підприємством запущено в серійне виробництво автомобільний комп’ютер з Пультом водія «МАК-20».
При розробці МАК-20 бралося до уваги те, що на ринку України відсутні автокомп’ютери, призначені для роботи в громадському транспорті (ГТ).
Мета та цілі, поставлені нами при створенні автокомп'ютера
МАК-20:
- максимально досягти безпечного та якісного перевезення пасажирів;
- забезпечити роботу МАК-20 повністю в автоматичному режимі;
- забезпечити для водія комфортність при користуваннні системою;
- створення автокомп'ютера максимально інтегрованого з комплексом МАК;
- врахувати всі особливості, які існують в зарубіжних автоматизованих системах ГТ;
- суттєво оптимізувати ціну
МАК-20 в порівнянні із зарубіжними аналогами.
МАК-20 забезпечує роботу наступних систем ГТ:
- Системи моніторингу та керування ГТ - «МАК-моніторинг»;
- Системи оплати проїзду – «МАК-оплата проїзду»;
- Системи мультимедійної інформації;
- Системи безпеки проїзду;
- Систем збору, обробки та керування всіма необхідними системами ГТ.
Взагалі автокомп’ютер МАК-20 забезпечує роботу в комплексі МАК до 30 модулів.
МАК-20 забезпечує на Пульті водія відображення інформації про:
- назву точки відмітки графіка руху;
- час запізнення або випередження графіка руху;
- відображення місцевого часу синхронізованого з світовим;
- час прибуття на наступну точку відмітки графіка руху;
- об’єм та час завантаження інформації для ТЗ;
- забезпечення оперативної зміни маршруту та графіка руху;
- опціонально:
- ідентифікація водія;
- передача водію повідомлень;
- забезпечення водія та пасажирів обміном звуковою інформацією.
Склад автокомп'ютера МАК-20:- блок автокомп'ютера;
- Пульт водія;
- комплект інтерфейсів;
- комплект блоків живлення;
- бортове програмне забезпечення(ПЗ).
Таблиця 1. Технічні характеристики
МАК-20.
Технічні характеристики автокомп’ютера МАК-20
|
Тип
|
Міні ПК
|
Пульт водія
|
- графічний OLED дисплей 128х64
- TFT 4.3 дюйма
|
Процесор
|
A 900MHz quad-core ARM Cortex-A7
|
Пам’ять (SDRAM)
|
1 Гб
|
ОС
|
Linux
|
Стандарти
|
GSM, GPRS, GPS
|
Порти
|
USB, RS-485
|
Відеовиходи
|
HDMI
|
Аудіовиходи
|
3.5 мм джек
|
Роз’єм
|
SD
|
Роз’єм
|
10/100 Ethernet RJ45
|
Живлення
|
+7,5….+35 В адаптоване до мережі ТЗ 12 В, 24В
|
Малюнок № 3. Автокомп’ютер МАК-20.
Малюнок № 4. Пульт водія – TFT дисплей 4.3 дюйма.
Малюнок № 5. Пульт водія - графічний OLED дисплей 128х64.
Малюнок № 6. Комплект інтерфейсів.
Малюнок № 7. Прототип МАК-20 - випробування.